картинка

картинка

Какво е дигиталната ера? Времето, в което живеем. Ежедневие, немислимо без компютър.

„Немислимо” ли казах? Грешка. Да се чете „непоносимо”.

Без значение дали е в каменната или в дигиталната ера, човекът си остава все същото кървящо и смеещо се същество. Гордо изправена маймуна, която с маймунджилъците си разсмива до сълзи Създателя си.

Като скромен член на това забавно общество, наречено човечество, ще споделям тук моите възторзи и черни мисли.

Ще се радвам да чуя и вашия глас.

понеделник, 2 януари 2017 г.

The Most Popular Brand In The World? Coca Cola? Nop...


Най-скъпият бранд на света?

Не, не е Coca Cola.
Нито Apple.
Нито каквото и да е друго нещо – символ, знак, букви, слоган и т.н., което е заявено и регистрирано в  Патентен офис.

Помислете още малко.
Ето и някои жокери за най-скъпата търговска марка:
-       известна е във всяко кътче на света,
-       любима на  малки и големи
-       може да се види навсякъде
-       през зимния сезон
-       продава всичко: шоколади, чорапогащници, играчки, песнички, филми?

Е, с толкова много жокери, сигурно отгатнахте:

Да!
Най-комерсиалният символ на света,
монетизиращ пребогато,
всякакви идеи за бизнес,
с които се изкарват добри пари,
всяка година,
на нашата планета, е:

Коледа | Christmas | Рождество | Weihnachten | Navidad | Natale

Негативно настроената част от човечеството, всякакви модерни превъпллъщения на Скрудж, практични, себични и прочее мизантропи, с общото име Party Killers,
биха определили масовата лудост по най-известния бранд като:
пълна глупост, тъпня, идиотски празници за идиоти, безумието на тълпата, време за безсмислени покупки и харчене на пари за безполезни неща и т.н.

Да така е.
Забелязахте ли:
Колко препълнени бяха големите търговски вериги с пазаруващи по празниците?
Разнообразието от стоки, които се продаваха успешно с бранда “Коледа”? -
от бързи заеми, дентални услуги за снежнобяла усмивка, нова рокля за празничната нощ до шофьорски курсове и хамалски услуги.

Да, така е. 
Всичко това и въобще всичко на света може успешно да се продаде с този уникален, универсален, глобален бранд.
Да, находчивите търговци спечелиха от нашите сантименти, свързани само със споменаването на вълшебната дума.
Да, похарчихме повече отколкото здравия разум и практичността изискват.

И какво от това?
Да върви по дяволите, Скрудж.
И всички пресметливи търговци, които бръкнаха дълбоко в потребителския ни джоб и измъкнаха последната стотинка оттам.

Нима всички не искаме едно и също?
И в Бразилия, и в Белгия, и в България, всички искаме да видим близките ни хора здрави и събрани около празнично украсена, отрупана с ястия трапеза с всички онези ширпотребни боклучета във вид на ангелчета, ароматни свещи, мигащи лампички и чорапи с лакомства.

Цената за този сбъднат блян няма значение.
Нито брандът.
Нима има значение нещо друго освен щастието на близките ни хора?
Да вървят по дяволите парите и практичността!

Ето затова,
точно този бранд,
е номер 1.

Случайно да знаете, кой е бранд номер 2?

Това е християнският символ, кръстът с разпятието, който генерира ежегодни  приходи в милиарди от всякакви стоки и услуги, които може да си представите – бижута, сувенири, церемонии, дрехи, аксесоари, храни, напитки ...
И всичко останало, създадено и продадено в името Господне.
Амин.
Блажени вярващите ...
потребители на стоки и услуги.



Няма коментари:

Публикуване на коментар